terkini dan sensasi

Rabu, 6 Julai 2011

day 25 : a picture of your favourite day

Assalamualaikum...(^ ^)

cabaran ini hanya berbaki 5 hari je lagi... jom tengok cabaran hari ke 25!

hari-hari yang Mas lalui semuanya Mas suka... kerana setiap hari itu ada kenangannya tersendiri! sama ada ianya hari yang menggembirakan atau mendukacitakan...

tapi hari yang paling menjadi kegemaran adalah hari cuti... inilah hari yang dinantikan! hari cutilah Mas boleh merehatkan badan dan melapangkan fikiran setelah penat bekerja di pejabat dan rumah... hari cuti juga Mas boleh pergi bersiar-siar bersama keluarga, menonton wayang dan boleh berblog puas-puas!

bulan Julai takde public holiday kan?

pinjam kat google

12 ulasan:

  1. a'ah.. xde public holiday, tpi awal pose ada :D

    BalasPadam
  2. cuti hujung mggu je ade kak.. tp tu tak cukup =_=

    BalasPadam
  3. heee..sabo jerla..hujung minggu cuti pun ok

    BalasPadam
  4. Julai memang takda cuti. Asik2 selak kalndar pastu cakap, 'apsal lah Julai takda cuti'

    Haha..

    Komen Sini Boleh?

    BalasPadam
  5. bestnyer cuti..bila la dpt gi kelantan ni kak mas..adik rifqy x mo jalan ni ;p

    aunty mas ce babab dia skit hehe..

    BalasPadam
  6. @niena shopping2u
    kat wilayah ni awal pose pun tak cuti pun!

    BalasPadam
  7. @Freaky
    tulah...kadang2 rasa singkat masa cuti hujung minggu tu!

    BalasPadam
  8. @mykhalis
    memanglah cukup tapi tak sempat gak nak cuti jauh2!

    BalasPadam
  9. @oPiE iSa
    tulah...tak suka Julai, cepat sikit habisnya! heheheee

    BalasPadam
  10. @PinKy MoMMa
    alaaaaa..ciannya!
    meh sini adik rifqy tu, aunty babah sikit kaki dia!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com