Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 10 September 2014

Gadget oh gadget

Assalamualaikum...(^ ^)


Inilah Note4 yang bakal dijual di pasaran tidak lama lagi, menawan kan?

Haihhhh, Mas memang lemah jiwa raga kalau tengok gajet baru ni terutama handphone. Mulalah terfikir nak tukar baru terus, padahal handphone yang ada ni tak sampai setahun lagi pakai. Tapi Mas dah tanam azam dalam diri tak mahulah dok asyik nak tukar handphone baru je, pakailah sampai rosak yang ada sekarang. Baik kumpul duit untuk kegunaan yang lebih penting.

Bab gajet ni memang tak terkejar oleh kita. Sentiasa saja ada yang baru, semuanya mengikut peredaran masa dan teknologi yang semakin canggih. Sekarang pun dah keluar jam Samsung Gear. Siap boleh buat call, memang canggih

Pastu syarikat² besar seperti Samsung dan Apple pun bersaing keluarkan handphone dan gajet baru. Peminat gajet pun dengan tak sabar menanti keluaran baru tersebut. Mana yang memang minat terus beli tanpa fikir panjang, pantang keluar handphone baru mesti nak tukar.

Jadi pada peminat gadget yang tegar nantikan kemunculan Samsung Note4 dan Iphone6 di pasaran tidak lama lagi.

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com