Terkini dan Sensasi

Selasa, 30 Jun 2015

Kekal kenyang dengan EPHYRA

Assalamualaikum...(^ ^)

Setiap kali bersahur mesti kita nak makan sesuatu yang mengenyangkan, betul tak? Ini supaya badan kita bertenaga dan perut kekal kenyang sehingga ke waktu berbuka.

Ephyra pilihan terbaik
Bagi Mas memang suka sesuatu yang ringkas bila bersahur sebab Mas memang dari dulu tak lalu nak makan nasi di waktu sahur. Jadi Ephyra adalah pilihan terbaik. Cepat, senang dan mudah disediakan. Rasanya jugak sedap!


Sejak mengamalkan minum Ephyra memang sentiasa bertenaga walaupun penat. Lagilah bulan puasa ni, Mas perlukan banyak tenaga. Dengan bekerja, pastu balik kerja tempuh jammed, pastu sampai rumah nak masak juadah berbuka lagi. Memang penat dan terkejar² masa.

Jadi dengan minum Ephyra sewaktu sahur Mas lebih bertenaga untuk uruskan kerja dan uruskan rutin memasak. Perut pun sentiasa rasa kenyang dan tak meragam walaupun seharian berpuasa. Di samping tu boleh Mas kekal berdiet, pakej tu!

Jangan lupa Ephyra sahur nanti. Cantik, sihat dan bertenaga dengan Ephyra!

5 ulasan:

  1. agreed. ephyra mengenyangkan!

    BalasPadam
  2. bila ler dapat merasa ephyra nie..
    ephyraskinbar dah dapat merasa :)
    mmg berkesan produk nie.

    BalasPadam
  3. Ephyra memang bagus..sedap dan kesannya yang bagus

    BalasPadam
  4. patut lah slim je Mas..bila la nak cuba epyra nie..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com