terkini dan sensasi

Rabu, 13 Julai 2011

wordless wednesday [13]

Assalamualaikum...(^ ^)

bukan penyokong BERSIH!

19 ulasan:

  1. hahaha..baru nak cakap BERSIH.. dah ada perinagtan la pulak..ahaks

    BalasPadam
  2. sensitif betul kaler kuning sekarang..nice family.

    BalasPadam
  3. semoga terus bahagia hingga ke akhir hayat!.

    BERSIH halaman rumah tu!

    BalasPadam
  4. waahhh... nie pic raya bila ni? hehe... siap ada caption lg...

    BalasPadam
  5. ini kuning diraja.. ;)
    bestnya anak dh sepasang..kak mas bg tips hahaha

    BalasPadam
  6. wahh satu family kuning... :D

    BalasPadam
  7. weeeeeeeeeeeeeee tak aci tau sepasang..hehehe
    akak ni kannn...nak dapat lelaki susah beno haishhhhh

    BalasPadam
  8. hahaha ckp awl2 eh bukan penyokong bersih..hikss..thn ni kaler apa plak kak? =P

    BalasPadam
  9. haha TETAP nk panggil penyokong BERSIH gak hehehehe

    BalasPadam
  10. @YanaMIB
    tahun ni akak sokong PATRIOT..hahaha

    BalasPadam
  11. hehhehheh
    ingatkan bersih td

    BalasPadam
  12. hahhak3. kena tangkap ni.. hehhehe

    BalasPadam
  13. kak mas..nak kod banner..
    puas cari tak jumpa hehehe..nnt bg kt komen ya ;)

    muahhh~

    BalasPadam
  14. aci je nak sokong .... x haram pun

    BalasPadam
  15. betul2...baru je nak bagi komen penyokong bersih..sat lg pasan lak ada peringatan rupanye...hehe

    BalasPadam
  16. Arghhhhhhhh kuningggg ! Tidakkkkkk ! Jangan join BERSIH kak.. hehe :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com