mrs secretary

Rabu, 19 Oktober 2011

apa kelebihan ABANG ITAM ni

Assalamualaikum...(^ ^)

baca kisah selanjutnya di Harian Metro

apalah kelebihan mereka ni kan? sampai ramai wanita boleh terpedaya dan tertipu dengan pujukan dan kata-kata manis mereka... sampai ada yang kerugian sehingga ribuan ringgit!

pada Mas takde langsung keistimewaan 'abang itam' ni... bukanlah nak kata mereka ni tiada rupa atau tak kacak, tapi kebanyakannya memang kaki penipu! mereka umpan wanita dengan pelbagai kata dan janji manis sehingga masuk perangkap... tengok sajalah berita di atas! 

apalah wanita pandang pada mereka... kalau berkenan dengan lelaki yang berkulit gelap, tinggi dan nampak gagah perkasa carilah lelaki melayu sejati! ada je lelaki melayu yang berperwatakan macam tu... ini tidak, 'abang itam' jugak yang jadi pilihan... kalau betul-betul baik takpe!

kepada wanita diluar sana berhati-hatilah... janganlah mudah terpedaya! cuba selidik dan siasat dulu latar belakang mereka sebelum berkenalan dengan lebih rapat..

11 ulasan:

  1. hairan juga apabila abg itam ni dipilih berbanding lelaki melayu

    BalasPadam
  2. tulah kak
    saya pon heran
    ehmmmmm...
    ntah ape yg pakcik itam tu tawarkan..

    BalasPadam
  3. ntah la..maybe mulut abang itam nie manis kot..tue yang ramai gadis kat malaysia nie mudah terperangkap

    BalasPadam
  4. awang hitam! kau sungguh menggoda...

    eeeuuuwwwww!!! mintak dijauhkan ahli keluargaku & semua saudara2 ku, kawan2 ku dari terjebak dgn penipuan mereka...

    BalasPadam
  5. ade skolah khas tuk menipu gak kan..dahsyatt

    BalasPadam
  6. wow, siap ada sekolah. tu yg tak boleh bla tu. tp mmg byk kes la kak mas. diorg tipu n suruh hantar dadah !!!

    BalasPadam
  7. duit duit... dmana kau duit! kerana duit, apa saja boleh dlakukan. usahkan 'awang hitam', silap hb 'awang avatar' pun layan asalkan ade duit

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com