Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 21 September 2014

Terima kasih follower

Assalamualaikum...(^ ^)


2-3 hari tak update rupanya, kesihatan tak mengizinkan. Seminggu demam + batuk + selsema, pastu ditambah dengan sakit mata pulak.

Memang sekarang Mas dalam proses nak kembali aktif berblog, tapi secara perlahan²lah. Ada masa dan idea Mas akan update, dan buat masa ni hanya mampu satu entri sehari. Nak menulis macam dulu, satu hari sampai 4-5 entri memang tak mampu dah. Bukan saja kekangan masa tapi faktor usia kot, otak dah tepu nak fikir idea yang menarik.

Cuma untuk entri hari ini Mas nak berterima kasih pada semua follower blog Mas, baik yang lama mengikuti blog ini dari mula dulu ataupun yang masih baru. Walaupun tak seaktif masa awal pembabitan Mas dalam dunia blog tapi boleh dikatakan ada sahaja follower baru yang sudi mengikuti blog ini. Bukan sahaja jadi follower tapi mereka baca dan komen entri Mas yang lama.

Ada sesetengah siap mintak pandangan, pendapat atau tips, tapi Mas minta maaf kalau tak penuhi permintaan tersebut. Bukan Mas berlagak sombong tapi kekangan masa membuatkan Mas tak sempat buat entri tentang permintaan tu. Bila semakin ada semangat nak aktif semula, Mas akan cuba penuhi permintaan jika ada yang mintak pandangan atau tips. Mas akan cuba sedaya upaya!

Untuk semua follower, jangan serik ikuti blog Mas ye. Walaupun Mas jarang update sekarang tapi sekurang²nya dalam blog ini ada ilmu dan manfaat yang boleh dijadikan panduan. Ambik yang baik² sahaja untuk dijadikan teladan, itu dah cukup buat Mas bangga!

3 ulasan:

  1. sama la kak...skang cuba usahakan supaya blog tu hidup...sekali sehari pun takpe..janji ade.... :)

    BalasPadam
  2. salam kak mas... long time no see hehe...

    get well soon.. :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com