terkini dan sensasi

Jumaat, 24 Oktober 2014

Cerita bergambar [4]

Assalamualaikum...(^ ^)

Salam Jumaat

Jumaat terakhir di tahun Maal Hijrah 1435H. Esok dah masuk tahun baru, Maal Hijrah 1436H. Moga tahun baru hijrah ni kita ada matlamat baru dan berhijrah ke arah yang lebih baik.

Macam biasa setiap Jumaat ada cerita bergambar, jom baca sama²!

1. Esok dah masuk Awal Muharam, tahun hijrah yang baru. Jadi selepas solat Asar hari ini sama²lah kita baca doa akhir tahun, pastu selepas solat Maghrib baca pulak doa awal tahun. Moga segala amalan kita diterima Allah SWT.



2. Jadual latihan boling sebelum kejohanan 6 Disember nanti. Waduhhh berbulan² jugak tak pegang bola boling, tiap kali nak masuk kejohanan barulah sibuk nak berlatih. Harap² skill tu tetap mantap!



3. Setiap Jumaat memang ada jualan kat kawasan pejabat Mas ni, macam² ada! Kalau tak kawal nafsu memang melayang RM. Mas masih boleh kawal, jadi jalan² cuci mata je. Betul ke ni Mas?



4. Masa ni pertama kali bawak Airis pergi waterpark, seronok sangat dia main air. Sekarang kalau bawak lagi dia teruja kot sebab dah besar kan? Cuti sekolah ni bolehlah, lagi pun dah lama tak bawak anak² mandi manda ni.



5. Alalalaa si bucuk² mama ni. Masa ni baru nak masuk umur 3 bulan, pantang diagah mesti ternganga² pastu tergelak² dia. Sekarang dah besar, lagi sebulan je nak masuk umur 2 tahun. Alahai besar dah baby mama.


1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com