Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 1 Disember 2014

Family Day KKM

Assalamualaikum...(^ ^)

Semalam berlangsung dengan jayanya Family Day KKM di Taman Wetland, Putrajaya. Mas terlibat sebagai AJK untuk pendaftaran. Seawal 6.30 pagi dah ada di situ untuk uruskan pendaftaran staff dan ahli keluarga yang akan hadir.




Semasa pendaftaran kami agihkan kupon sarapan dan makan tengahari serta topi mengikut warna rumah masing². Ada rumah kuning, hijau, biru, merah dan jingga. Mas rumah kuning.

Selesai bertugas Mas bawak anak² main sukaneka dan Mas pun sertai jugak sukaneka untuk dewasa. Macam biasalah acara yang diminati iaitu boling buah kelapa. Yang seronoknya kumpulan Mas dapat tempat pertama dengan jatuhan pin terbanyak.



Hadiah cabutan bertuah pun banyak disediakan, tapi semalam Mas takde tuah jadi balik dengan tangan kosong. Tumpang seronok tengok kawan² menang hadiah yang sangat lumayan!

Bagus program sebegini, cuma lain kali perlu banyak penambahbaikan terutama dari segi promosi. Sebabnya ramai staff yang tak hadir walaupun mereka dah bagi nama. Tapi Family Day tetap meriah dan berjalan lancar!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com