terkini dan sensasi

Rabu, 4 Februari 2015

Jom ke Farm In The City

Assalamualaikum...(^ ^)


Pertamanya nak ucapkan terima kasih pada Ben sebab bagi peluang pada Mas untuk ke Farm In The City ni atas tiket blogger. Lepas dah bincang dengan Ben, dia terus bagi nombor telefon person in charge. Mas pun whatsapp Mr. Rajagopal dan bincang dengan dia yang Mas nak ke sana semalam.

Mas sampai di sana lebih kurang jam 10.30 pagi. Terus jumpa Mr Raja dan kami diberi pas pelawat dan dapat masuk percuma sebab Mas datang sebagai blogger. Kalau ikutkan harga tiket untuk masuk kalau tak silap Mas RM30 untuk dewasa dan RM25 untuk kanak² dengan gunakan myKad. Waktu operasi pulak adalah seperti berikut:

(i) 10 pagi hingga 6 petang pada hari biasa
(ii) 9.30 pagi hingga 6 petang pada hari minggu dan cuti umum/cuti sekolah
(iii) tutup pada hari Selasa kecuali hari tersebut adalah cuti umum dan cuti sekolah

Di dalam Farm In The City bukan sahaja kita boleh lihat pelbagai jenis binatang tetapi terdapat jugak pelbagai jenis pokok buah-buahan dan sayur-sayuran. Ada jugak telaga yang menjadi sumber air petani untuk berkebun pada zaman dulu kala. Suasana dan permandangan di sini jugak sangat segar dan nyaman. Yang paling seronok pelbagai aktiviti yang boleh kita lakukan bersama anak². Nanti Mas akan ceritakan apa aktiviti tersebut di dalam satu entri khas.

Jom tengok gambar menarik kami di sana.








Bersama Mr Raja, Marketing Manager FITC. Sangat peramah dan kami dilayan dengan baik.


Dapat sijil yang menunjukkan kita telah sampai ke Farm In The City. Menarik dan seronok jalan² di sini.


1 ulasan:

  1. anak anak memang seronok pergi tempat macam ni..Airis comel dah besar lah.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com