Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 30 Mac 2015

Kejohanan Boling MAKSWIP 2015

Assalamualaikum...(^ ^)


Boling MAKSWIP adalah acara wajib setiap tahun yang Mas akan sertai. Apa itu MAKSWIP? MAKSWIP adalah Majlis Kebajikan dan Sukan Anggota-Anggota Kerajaan Wilayah Persekutuan.

Kejohanan ini berlangsung selama 3 hari bermula dari 27 Mac 2015 hingga 29 Mac 2015. Jadi Mas dapat sesi pada hari semalam yang berlangsung di Megalanes Endah Parade, Petaling Jaya. Hanya kategori individu yang dipertandingkan dan setiap orang kena bermain 10 games.

Fuhhh memang lenguh tangan, dari jam 10 pagi sampai 5 petang barulah selesai 10 games. Tapi yang sedihnya main semalam memang takde tuah. Memang tak dapat rentak langsung, strike dan spare memang susah nak dapat. Mata untuk setiap games pun bawah 150. Adoiii sedih and sentap sungguh, nangis tengok markah sendiri. Teruk! 

Main boling ni memang kadang² camtu. Berlatihlah banyak mana pun dan mainlah betul camne pun tapi kalau takde rezeki nak menang memang akan takde rezeki..

Tapi Mas belajar dari pengalaman dan kesilapan, harap dapat perbaiki lagi skill dan prestasi Mas. Dah minat boling kan?

2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com