Terkini dan Sensasi

Khamis, 23 April 2015

PBAKL 2015 : Buat pencinta buku

Assalamualaikum...(^ ^)


Acara wajib setiap tahun! Memang seronoklah para pencinta buku, dapat beli buku yang mereka gemari dan yang paling seronok dapat berjumpa dengan penulis buku yang diminati. 

Macam Mas, malu nak cakap sebenarnya. Mas memang tak pernah jejak kaki ke pesta buku ni. Bukan tak nak pergi tapi kadang tu tak tau pun bila pesta buku ni, sadis kan?

Jadi tahun ni memang dah nekad, akan luangkan 1 hari untuk ke sana. Nak rasa sendiri pengalaman sawan tengok beribu² buah buku dijual. 

Pada kawan² yang memang ulut buku dan pencinta buku tu apalagi, jom meriahkan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015.

24 April - 3 Mei 2015 @ PWTC, KL
10.00 pagi hingga 7.00 malam
(Isnin - Khamis)
10.00 pagi hingga 9.00 malam
(Jumaat, Sabtu, Ahad dan Cuti Umum)
MASUK PERCUMA

3 ulasan:

  1. taknak lepaskan peluan ni.. hihi

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...bestnya kalau dekat nak juga pi ke sana...:)

    BalasPadam
  3. menarik ni..borong buku pulak lah kan

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com