terkini dan sensasi

Isnin, 21 Disember 2015

Kejohanan Boling Persahabatan Lembaga Zakat Selangor & Media

Assalamualaikum...(^ ^)


Sabtu lepas kami dari Kelab Blogger Ben Ashaari telah dijemput oleh Lembaga Zakat Selangor menyertai Kejohanan Boling Persahabatan LZS & Media. Kejohanan yang diadakan di Plaza Alam Sentral Shah Alam disertai oleh 20 wakil media yang diantaranya seperti Utusan, Berita Harian, Astro Awani, Bernama TV, Harian Metro, TV3, Karangkraf dan Sinar TV.

Wahhh memang nama² media yang hebat dan para pemain mereka pun hebat² belaka. Tapi kami dari KBBA tidak kurang hebatnya, hehehee! Inilah champion KBBA yang berentap Sabtu lepas.


Tujuan LZS mengadakan kejohanan boling persahabatan ini adalah kerana ingin mengeratkan silahturrahim dengan rakan media yang banyak membantu LZS dalam menyebarkan berita mengenai peranan LZS. Tanpa bantuan media orang ramai tidak akan tahu ke mana duit zakat yang mereka bayar diagihkan. Kami para blogger pun cuba membantu menyebarkan berita yang sahih dan tepat bagi membuka mata masyarakat tentang kepentingan zakat. Jadi dengan adanya kejohanan seperti ini kerjasama itu lebih kukuh terjalin.

Selesai bermain 3 games kami pasukan KBBA berjaya meraih tempat ke 12 dari 20 media yang bertanding. Satu pencapaian yang agak membanggakan! Ini keputusan penuh bagi kejohanan tersebut. Tahniah pada Utusan yang berjaya menjadi juara, memang hebat pasukan mereka.



Hadiah yang disediakan oleh LZS sangat lumayan, semua media yang bertanding dapat hadiah. Juara longkang pun ada hadiah tau, hehehee! Tak sia² main masuk longkang tapi dapat jugak hadiah. 

Gambar sekitar kejohanan, terima kasih LZS!







2 ulasan:

  1. tahniah ! Seronok tengok ada wakil KBBA masuk pertandingan...syabas!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com