Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 20 Ogos 2016

Pingat Perak untuk Malaysia

Assalamualaikum...(^ ^)

Rezeki emas untuk Malaysia belum kesampaian, walaupun itulah harapan kita. Tapi hadiah pingat perak itu tetap jadi kebanggaan kerana wira² negara telah berjuang habis-habisan. 


Bukan senang mereka nak sampai hingga ke tahap itu, bertahun² berlatih tu. Lagi pun mereka bukanlah diletakkan untuk meraih pingat tapi berkat usaha mereka telah buktikan. Syabas! 

Sekarang harapan emas terletak pada Dato' Lee Chong Wei pulak. Perjuangan beliau menentang seterunya Lin Dan memang patut dibanggakan. Sangat sengit perlawanan semalam, hampir luruh jantung dibuatnya. Masa mata akhir tu rasa nak demam, seram sejuk badan. Hahahaa!

Jadi malam ni mari kita sama² beri sokongan padu pada Dato' LCW. Pasti rezeki emas memihak kepada beliau, Mas yakin! 

Malam ni Mas nak tonton perlawanan emas ni di Dataran Putrajaya, baru meriah sikit. Lagi pun seronok tengok ramai² tu. Sapa nak ikut, jom!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com