Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 24 April 2017

Wan Izhar Abu Bakar: Jurugambar terbaik!

Assalamualaikum...(^ ^)

Bila boss KBBA9 Ben Ashaari beritahu jurugambar untuk Photoshoot Raya KBBA9 kali ni adalah seorang yang profesional dan berpengalaman 20 tahun dalam bidang photoshoot, terus rasa teruja! Bukan senang wooo nak bekerjasama dengan jurugambar terbaik camni. Lagilah bila Mas tengok Instagram beliau, Wan Izhar Abu Bakar ni sering bekerjasama dengan artis². Fuhhh memang lagi tak sabarlah nak bergaya depan kamera beliau.

Tibanya hari kejadian memang Mas puji sikap profesional beliau, sentiasa tersenyum dan ingin berikan yang terbaik bagi setiap gambar yang diambil. Cuaca panas dan keadaan lokasi yang sedikit becak dek kerana hujan tidak menghalang beliau mencari sudut yang terbaik untuk setiap blogger bergaya dan beraksi di depan kamera.  


Bila tiba giliran Mas, memang agak kekok sebab Mas bukanlah pandai sangat nak bergaya depan kamera. Tapi Wan Izhar dan krew beliau banyak membantu supaya kita nampak bersahaja dan cantik di depan kamera. Beliau sentiasa bagi tunjuk ajar dan bagaimana cara nak posing. Haaaaa memang tak sabarlah nak tengok hasil kerja beliau.

Terima kasih tak terhingga pada Wan Izhar dan team beliau kerana sudi bekerjasama dengan Kelab Blogger Ben Ashaari. Sikap sabar dan profesional beliau melayan 40 blogger untuk bergambar memang Mas puji, terbaik! Jadi kalau korang nak dapatkan khidmat terbaik dari Wan Izhar dan ODS Studio Communications untuk photoshoot korporat boleh emel ke onedigitalsolution@gmail.com atau hubungi Puan Huda di talian 012-3031005.

Aksi belakang tabir. Kredit photo Saidila



Aksi blogger² bergaya di hadapan kamera Wan Izhar.





12 ulasan:

  1. memang tak sabar ni nak tgk hasil. hehe. hrp cantikkkkkkk

    BalasPadam
  2. Cantiknya scenary yg kat tingkap tu. Menarik

    BalasPadam
  3. Bertuah Abe dpt join Photoshoot Raya KBBA9 Kali ni. Meriah giler

    BalasPadam
  4. Mmg cool ja Wan Izhar & team, senyum ja layan kerenah kita semua kan

    BalasPadam
  5. cantiknya gambar korang akt tingkap tu..... k. azni terlambat laa... ruginyaa

    BalasPadam
  6. saya tak dapat semuanya.. ntah kat mana la masa tu..huwaa

    BalasPadam
  7. pakat semua tak sabar nak tengok hasil dari bidikan Wan Izhar kan.

    BalasPadam
  8. Cool je tengok cara wan izhar kan

    BalasPadam
  9. tak sabar nak tengok hasilnya..

    BalasPadam
  10. Al-Fatihah buat Wan Izhar Abu Bakar

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com