Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 25 April 2017

Buffet Ramadhan 2017 @ PICC

Assalamualaikum...(^ ^)

Sedar tak sedar kita dah menghampiri bulan Ramadhan, bulan yang sentiasa dinantikan oleh umat Islam. Tapi bila sebut bulan puasa ni sudah tentulah ianya sinonim dengan Buffet Ramadhan yang disediakan oleh hotel² dan restoran² terkemuka. Pilih saja mana satu yang berkenan dihati. 


Buffet Ramadhan 2017 @ PICC
Ini adalah salah satu buffet yang sentiasa menjadi pilihan baik oleh penduduk Putrajaya, malah oleh pengunjung luar jugak. Tahun ini PICC sekali lagi menyediakan Buffet Ramadhan untuk pengunjung setianya dengan tema International IFTAR. Ia merangkumi pelbagai hidangan masakan melayu dan jugak juadah antarabangsa.



Tahun ni ada sedikit kelainan dari segi hidangan menu utamanya. Selalunya setiap tahun mereka akan sediakan Kambing Bakar tapi tahun 2017 diberi kelainan dengan menyediakan hidangan Kaki Lembu Panggang dan Ikan Bakar Mediteranean . Pastu ada jugak hidangan istimewa iaitu Nasi Briyani Buloh. Memang sedap nasinya, ada kelainan dari segi rasanya. Jadi memang rugi kalau tak cuba!

Antara juadah lain yang pastinya memikat selera adalah Nasi Kerabu, Putu Mayam, Mee Rebus, Laksam, Cendol dan ABC, pelbagai jenis lauk pauk masakan melayu, pelbagai jenis kuih muih tradisional, aneka dessert, buah-buahan dan air pelbagai perisa. Untuk anak² pulak ada disediakan aiskrim pelbagai perisa dan Chocolate Fountain.









Harga Buffet Ramadhan PICC
Harga yang ditawarkan adalah RM98.00 untuk dewasa dan RM49.00 untuk kanak² berumur 6-12 tahun. PICC jugak menyediakan promosi diskaun 15% bagi pelanggan terawal yang membuat tempahan bermula 13 April hingga 15 Mei 2017. Selain itu ada jugak promosi diskaun 20% bagi yang membuat tempahan secara online di www.ticketonline.my/picc bermula 21 April hingga 15 Mei 2017. Bagi tempahan yang dibuat bermula 21 Mei 2017, harga biasa akan dikenakan.

Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai pakej² dan promosi² Buffet Ramadhan yang disediakan oleh PICC boleh layari:

Website: www.picc.com.my
Instagram: @piccmalaysia
No. Telefon: 03-88876000

7 ulasan:

  1. singgah pagi selasa
    hari ini bz sangat2
    x dan nk blogwalking
    anyway anum drop here first ya

    BalasPadam
  2. terus lapar datang menyinggah kat sini.

    BalasPadam
  3. kalau tuurun kl boleh la.. haha lisa ni jauh.. lau pergi sana tak sempat buka dah isyak

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com