terkini dan sensasi

Selasa, 27 Jun 2017

Riang Aidilfitri 2017

Assalamualaikum...(^ ^)

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua!


Alhamdulillah hari ni dah 3 Syawal, camne hari raya korang seronok tak? Mas seronok sebab dapat puasa penuh, dapat raya dengan husband dan anak², dapat raya dengan semua adik beradik dan dapat jugak raya dengan keluarga mertua. Tahun ni memang semua adik beradik balik ke rumah pusaka arwah mak abah, meriah sangat dari malam raya hingga ke pagi raya. 

Sebelum Mas kongsi gambar raya, nak ceritalah sikit corat coret raya pertama dan raya kedua Mas. Lepas sembahyang raya macam biasalah sesi bergambar, sesi bermaaf dan bagi duit raya. Tahun ni memang balas dendam bergambar sebab tahun lepas takde satu keping pun gambar di pagi raya. Macam² posinglah sampai kamera pun naik penat nak tangkap gambar, hehehee!


Pastu jam 11 pagi Mas gerak ke kampung Tok husband di Pekan dan seterusnya balik ke rumah mak mertua di Kuantan. Mas ada kat Kuantan ni sampai hari Rabu, petang Rabu gerak balik ke Temerloh semula. Hari ni barulah nak pergi beraya rumah sedara mara husband sebab semalam seharian terlantar akibat sakit perut. Itulah akibat degil jugak nak makan rendang daging walaupun memang dah tahu tak boleh makan. Walaupun jamah sikit je tapi kalau perut memang alah pada rendang daging jadi tanggunglah sendiri.

Itulah cerita raya Mas, jom tengok gambar riang ria raya kami pulak.



6 beradik

4 mak dara vogue

bersama 2 orang adik ipar

6 beradik je di pagi raya, keluarga abang beraya rumah mertua



1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com