terkini dan sensasi

Isnin, 18 Disember 2017

Gegar Vaganza 4 : Konsert Akhir

Assalamualaikum...(^ ^)

Tahniah Aishah, Juara Gegar Vaganza 4!

Dari awal lagi memang dah nampak dia bakal Juara, sebab tiap² minggu persembahan dia bagus dan vokal pun mantap. Persembahan solo dia semalam, fuhhh memang mantop. Meremang bulu roma dengar dia nyanyi lagu All By Myself tu, sampai juri pun sebak. Pastu masa lagu battle pun penuh bertenaga, langsung tak semput dan dia dapat menyanyi dengan bagus.


Walaupun dah berumur 50an tapi suara dia bak emas, lunak merdu dan sama je dari zaman anak dara. Artis legenda ni, tiada tandingnya! Memang selayaknya dia bergelar juara, dan lepas ni harap kerjaya dia dalam bidang nyanyian berseri kembali.

Keputusan lain ada yang dijangka dan ada yang tidak, macam kemenangan Lan Solo di tempat ketiga. Sepatutnya Mas rasa Hazami lagi layak tempat ketiga sebab persembahan solo dia menarik, cuma battle je agak kurang. Tapi siapa kita nak sangkal keputusan juri kan? Peserta lain Mas berpuashati sebab memang dah dijangka dan setimpal dengan mutu persembahan dan kekuatan vokal mereka.

Tahun depan katanya penaja tu nak adakan GV lagi, hurmmm baguslah kan sebab mungkin dengan cara tu dia nak promosikan produk dia. Pastu harapan Mas moga artis² yang bertanding lebih mantap dan pengacara lebih jaga hemahnya. 


Ini keputusan penuh Konsert Akhir GV4, moga ketemu lagi di GV5.

Juara | Aishah
Naib Juara | Liza Hanim
Ketiga | Lan Solo
Keempat | Hazami
Kelima | Firman
Keenam | Tia Jibara

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com