Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 18 Jun 2018

Maskulin di Hari Raya dengan Dashing 2in1

Assalamualaikum...(^ ^)

Haaa korang tu, raya raya jugak tapi kebersihan diri jangan dilupa tau! Dah penat beraya sana sini seharian mesti badan penat dan berpeluh², kena gunakan sesuatu untuk segarkan semula badan kita. Mari Mas nak perkenalkan sesuatu yang Mas dah bagi husband guna, ternyata dia pun dah jatuh hati!


Kekal maskulin dengan Dashing 2in1
Haaa inilah pilihan husband Mas, mandian Dashing 2in1 Muka & Badan terbaru untuk si jejaka kekal maskulin di Hari Raya. Ia diformulasi khas untuk membersihkan muka dan badan sekaligus. Senang tau bagi husband guna 2in1 camni, lepas mandi dia boleh cuci muka terus. Kalau tak selamba je dia cuci muka pakai sabun je! Hehehee, lelaki memang sempoi kan?


Dashing 2in1 ini memberi kesegaran serta menghalang pengeluaran minyak muka yang berlebihan serta menyingkirkan semua kotoran yang melekat pada kulit akibat daripada pencemaran, kelembapan dan habuk. Ia didatangkan dalam 4 variasi iaitu Cool, Hattrick, Active dan Ultimate Kick. Diformulasi dengan pewangi Dashing Eau De Toilette (EDT) ia memberikan kesegaran serta haruman maskulin kekal lama untuk lelaki.

Variasi Cool dan Hattrick mempunyai formula dwi aksi 3 kali ganda agen pemutihan yang lembut dan berkesan membersihkan wajah serta menjadikan tona kulit sekata. Pada tubuh pulak, formulasi penghidratan yang mengandungi mineral mikro dapat melembapkan kulit agar lebih sihat dan segar.


Untuk variasi Active dan Ultimate Kick pulak, kotoran dan minyak berlebihan pada wajah dapat dihapuskan agar kelihatan bersih dan tidak berkilat. Dengan ciri² detox dan pembersihan yang mendalam, ia jugak membantu membersihkan habuk dan kotoran harian pada tubuh badan. 

Buih mandian Dashing 2in1 Muka & Badan ini boleh didapati pada harga RM17.90 untuk pek bersaiz 700ml. Haaa berpatutan harganya, pastu dapat manfaat 2 dalam 1 pada kulit dan badan jugak. Cepat beli korang, baunya wangi sangat! Barulah husband korang nampak macho dan maskulin di Hari Raya!


4 ulasan:

  1. Amboi...amboii..wangilah cik Abangnya yer.

    BalasPadam
  2. memang pun lelaki ni itu sabun dia itula pencuci muka dia. hahahah tapi yang ni wangi ...

    BalasPadam
  3. Rajin juga abang cuci muka ya

    BalasPadam
  4. makin maju Dashing ni.. heheh macam2 da products nya..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com