Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 20 September 2018

Musim kelima Gegar Vaganza

Assalamualaikum...(^ ^)

Wahhh ada jugak rupanya Gegar Vaganza tahun ni, ingat Astro tak nak buat dah lepas kes penaja tu. Tapi takpelah kan, mungkin GV kali ni Astro dah dapat penaja lain kot. Biarlah kan itu tugas mereka, janji takde kontroversi macam penaja dulu.

kredit foto Mstar

Musim ke-5 ni sekali lagi 12 orang peserta bakal bertanding dalam Gegar Vaganza 5. Kali ni ada kelainan sikit bila ada 3 peserta kumpulan bakal bersaing dengan penyanyi solo. Haaa menarik jugak ni, bolehlah kita tengok mampukan artis berkumpulan ni berikan persembahan lebih baik berbanding artis solo. Tiga kumpulan yang bakal bertanding tu ialah Elite, Forteen dan pasangan duo Billy Zulkarnain. Wahhh Elite kembali tu, Mas suka lagu² diaorang!

Antara peserta lain yang turut bertanding adalah 7 peserta wanita iaitu Amelina, Safura Yaakob, Maya, Noryn Aziz, Farawahida, Hetty Sarlene dan Dia Fadila. Haaa ada penyanyi terkenal era 1990 iaitu Safura, Mas suka vokal dia. Mesti masih mantap macam dulu! Yang lain pun tak kurang hebatnya, pasti akan beri saingan.

Pastu peserta lelaki solo ada 2 orang je, Zamani dan Shafie dari kumpulan Rio. Fuhhh pucuk dicita ulam mendatang, penyanyi kumpulan yang Mas minat ada bertanding. Siapa, dah tentulah Zamani. Harap vokalnya masih mantap macam zaman Slam dulu, dan dia boleh bersaing dengan penyanyi lain. Sah² lah ai #teamzamani, hahahaa!

GV5 ni akan bermula pada 30 September 2018 jam 9 malam, setiap Ahad di saluran Astro Ria dan Ria HD. Pengacara pulak masih Nabil dan Jihan Muse, dan penaja khabarnya Dato' Aliff Syukri pulak. Hurmmm harap dia dapat jaga imej dan tak over sangat sudahlah kan, tak naklah tengok sikap gedik² sangat macam penaja dulu. Moga Astro lebih matang dalam penganjuran kali ni, takde nak publisiti je. Good luck untuk peserta Gegar Vaganza 5!

2 ulasan:

  1. haa, ade bace pasal ni nk diterbitkan lagi. tapi sape sape yg join tak thu lagi kan

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com