terkini dan sensasi

Selasa, 15 Januari 2019

Kembali minum Ephyra

Assalamualaikum...(^ ^)

Dulu Mas memang pengguna setia Ephyra, dari tahun 2015 lagi. Bila minum Ephyra ni memang puashati sangat, ramai kawan² puji kulit cantik dan berseri je. Hehehee bukan puji diri sendiri tau, tapi memang Ephyra ni serlahkan kecantikan kita luar dan dalam.


Cuma masa Mas mengandungkan Aiyra tahun 2017 tu, alahan yang teruk menyebabkan tekak Mas ni tak boleh nak minum Ephyra. Bila minum je rasa loya dan nak muntah, jadi terpaksalah stop minum. Ralat jugak sebab dah jadi pengguna setia kan, tapi apakan daya alahan mengatasi segalanya.

Jadi sekarang Mas dah kembali semula amalkan minum Ephyra, yelah dah nak masuk umur 40an ni kenalah jaga kecantikan luaran dan dalaman. Bukanlah nak perasan muda selalu cuma nak kekal sihat dan berseri, lagi pun bila kita sihat dan cantik barulah kita akan rasa lebih yakin dengan penampilan diri kan? Lagi satu bila mula kembali minum Ephyra ni badan lebih rasa bertenaga je, kurang rasa lesu dan tak bermaya walaupun penat seharian.

Jadi sekarang setiap hari tak pernah lupa minum Ephyra, kira dah jadi macam sarapan wajib setiap pagi. Dahlah rasanya sedap, pastu khasiatnya bagus. Sesuai pulak sebagai minuman kesihatan untuk Mas yang nak kekal berdiet ni, sebabnya ia memang minuman yang mengenyangkan. Minum jam 8 pagi akan kekal kenyang hingga ke waktu makan tengahari.


Dan yang paling Mas suka pasal Ephyra ni ianya buat kulit muka lebih lembap. Mas memang hadapi masalah kulit kering dan tona kulit tidak sekata. Kalau selepas cuci muka lagilah nampak kering dan kadang² mengelupas. Bila nak pakai makeup kena letak foundation tebal sikit dan selalu nak kena touch up. Dengan Ephyra masalah kulit kering dan takde, kulit lebih lembap dan bila pakai makeup pun nampak lebih cantik dan berseri.

Jadi Ephyra akan terus jadi teman kecantikan Mas!

3 ulasan:

  1. Belum ada rezeki lagi nak cuba ephyra.. tgk review semua kata best dan bagus..

    BalasPadam
  2. waah.. kalo product bagus memang elok terus consume =)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com