terkini dan sensasi

Khamis, 2 Mei 2019

40 tahun

Assalamualaikum...(^ ^)

Happy Birthday to me!

Haaaaa masuk 4 series dah Mas, alaaa takpe umur je kan? Yang penting Mas terus kekal cantik dan bahagia, ehhh hahahaaa!


Bagi Mas kan tak kisah umur berapa pun setiap kali hari lahir tiba, yang penting kita kena perbaiki diri untuk setiap kelemahan yang kita ada. Mana tau tahun ni adalah tahun terakhir kita diberi peluang untuk sambut hari lahir, jadi manfaatkan peluang itu. 

Mas ni setiap kali hari lahir memang tak pernah raikan, hanya beli kek untuk bagi anak² makan je. Di umur dah 40an ni apa yang penting gembirakan anak² je, mereka yang paling seronok setiap kali birthday mamanya. Dari awal pagi dah tanya, mama takde beli kek ke hari ni? 

Tapi tahun ni istimewa sikit sebab husband belikan kek sedap, pastu siap bagi coklat Fereror Rocher lagi. Apa lagi berbunga²lah hati birthday girl, tak dapat hadiah pun takpe kalau dah dapat coklat tu! 


Pastu rancangan asal nak jugak pergi bercuti sempena birthday ni, tapi keadaan tak mengizinkan sebab kakak Atikah dah mula periksa tengah tahun hari ni. Jadi takdelah cuti² sempena birthday tahun ni, biasa tiap tahun Mas akan bawak anak² pergi jalan². Takpe kita tangguh ke hujung tahun yer!

Moga hari lahir tahun ni Allah panjangkan umur Mas, beri Mas kesihatan untuk terus beribadah kepadaNya. 

2 ulasan:

  1. Happy birthday Kak Mas. Eventho 4 series, tapi tetap santek dan letops gitu :)

    BalasPadam
  2. Happy birthday Mas..welcome to the club..SA tahun ni 41 dah...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com