terkini dan sensasi

Sabtu, 15 Januari 2011

untuk kesihatan

Assalamualaikum...(^ ^)

entri kali ni nak cerita sikit pasal kesihatan... bukannya apa sekadar berkongsi je! Mas mula ambil produk ni dari bulan September 2010 sampailah sekarang... walaupun orang lain tak perasan perbezaannya tapi Mas sendiri memang perasan dan rasa perbezaannya! mesti korang nak tau produk apa yang Mas ambil kan?


inilah produknye, InnerShine Pati Prun... satu kotak ni ada 14 botol! harganya takdelah mahal sangat... bagi Mas mampulah untuk beli... heheheee


banyak keistimewaan produk ni... memang sangat bagus untuk kesihatan! antara keistimewaannya ialah bagus untuk kita punya digestion serta untuk kesihatan dalaman... selain itu untuk menyerlahkan seri kecantikan kulit... Mas dah ambil produk ni lebih kurang 5 bulan... jadi setakat ini memang Mas dapat rasa keistimewaannya!

Mas ambil produk ni 1 botol setiap hari sebelum tidur, memang lazat dan berkhasiat!

1 ulasan:

  1. akak..sy bru try brands tu..coz aritu ade trip g kilang dy.so dptla 1 kotak (6 btol) 20 rgt je..klo kat luar cam watsons aritu tgh offer 23rgt.. klo 14btol cam akk bli bpe rgt??
    6 botol=1mggu=23rgtx4mggu=92rgt.. adey..~

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com