terkini dan sensasi

Khamis, 26 Mei 2011

kegebuanmu memikat hatiku.. hari-hari mau!

Assalamualaikum...(^ ^)

apabila terpandang kamu hati pasti tergoda dan terus pergi mendapatkanmu.. rupamu yang putih gebu membuat hati ini tertawan! sekali menikmatimu terus hari-hari mau.. sehari tak dapat rasa macam tidak sempurna rasanya! sesungguhnya hati ini telah terpikat dengan keenakan dan kesedapanmu.. esok aku pasti mendapatkan kamu lagi..

hehehe.. janganlah fikir yang bukan2 ye kawan2! sesungguhnya yang mengoda dan memikat hati Mas itu adalah kuih pau ini! setiap hari mesti Mas beli kuih pau ini dari pakcik yang meniaga di tepi jalan menghala ke Salak Tinggi.. pau ni memang yang paling sedap dan sekali makan pasti hari-hari mau! setiap hari mesti beli 10 biji untuk dimakan oleh 4 orang.. 


antara pau yang menjadi pilihan kami adalah pau kacang dan pau daging.. memang sedap!



18 ulasan:

  1. salam kenal..pertama kali singgah sini rasanya.wahh LM sgt suka pau daging.sedapnyer.gebu sungguh pau tu

    BalasPadam
  2. gebus mcm pau tanjong malim ke nih

    BalasPadam
  3. fuh..masa baca tajuk, ingatkan apa le mendenya,,rupa2nya citer pasal pau...uishhh..terliur akak tengok pau daging tu...nampak sodap bebeno..:-)

    BalasPadam
  4. sedap nya ! nyum nyum. suka makan pau haha :)

    BalasPadam
  5. visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. sedap kalau makan panas2 sebab lembut. ada pulak kopi panas.perghh..sedap!..hehe

    BalasPadam
  7. sedapnye...time sy duk situ takde la plak pau tu...hehe

    BalasPadam
  8. @Lydia Miza(Aidyl Azim)
    salam perkenalan...
    memang sedap pau daging dia!

    BalasPadam
  9. @zuwaidah
    tak pastilah pulak!
    tapi memang gebu dan sedap..

    BalasPadam
  10. @Mylady
    hehehehe...gimiknya tajuk tu!
    sangat2 sedap..

    BalasPadam
  11. @miss.Addin
    mula2 dulu Mas tak suka sangat tapi sejak beli pau ni terus hati terpikat!

    BalasPadam
  12. @eqbalzack
    ya tepat sekali!
    pau gebu dan kopi panas...mantopsss!

    BalasPadam
  13. @cik Ida
    akak pun jadi lapar tiba2 bila tgk pau ni...huhuhu

    BalasPadam
  14. wahhh! tengok isi daging pun dah terliur! Cik Farah pun suka makan pau jugak! :D

    BalasPadam
  15. PAU PAK CIK NI MMG HANGAT.... BERATUR PANJANG KALAU NAK BELI :)....

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com