terkini dan sensasi

Selasa, 21 Jun 2011

happy birthday my sweet princess

Assalamualaikum...(^ ^)

rasanya seperti baru semalam Mas melahirkan dia.. sedar tak sedar semakin dewasa anak dara Mas ni! sudah semakin berat tanggungjawab Mas terhadap dia.. yang pastinya Mas mahu dia menjadi anak yang solehah, mendengar kata dan berjaya dunia dan akhirat! dan yang paling penting dia dapat menjaga Mas bila Mas sudah tua nanti..


SELAMAT HARI LAHIR 
NUR ATIKAH ASYIKIN
mama love you so much

hari ini genap usiamu 8 tahun.. walaupun usia hanya satu angka tapi perjalanan hidupmu masih panjang.. semoga engkau manfaatkan dengan sesuatu yang bernilai dan berharga! 

11 ulasan:

  1. Happy birthday buat adik Nur Atikah Ayikin.. Moga jadi anak solehah kebanggaan Mama n Papa..:)
    Dekat2 ngan nama anak aunty lah pulak..( nur aisya asyikin)

    BalasPadam
  2. comelnya. happy birthday to her. :)

    BalasPadam
  3. selamat hari lahir jugak buat anak dara akak yang tomeiii tu...^^,

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir untuk anak akak~ moga jadi anak solehah~ :)

    BalasPadam
  5. lawa ank dara akk ni..
    berkenan nk wat menantu..
    keh3..

    selamat hari lahir utk ank akk!
    =)

    BalasPadam
  6. mas memang ada tokoh jadi mama yang terbaik untuk anak2 mas..tahniah mas!
    jom cuci mata suka wanita berisi atau kurus melidi?

    BalasPadam
  7. wah besar dah dia

    darjah 2


    em btol pjlanan msih jauh=)

    slamat hari lahir nak..erk anak ke

    BalasPadam
  8. comelnya anak dara k.mas ni..happy besdey ye dik :)

    BalasPadam
  9. eppy bornday adik..wahhh tiba tiba nak perasan kakak kan hahahahaha

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com