terkini dan sensasi

Rabu, 15 Jun 2011

wordless wednesday [6]

Assalamualaikum...(^ ^)

gambar dari Nikon D3100

16 ulasan:

  1. sedap lak nengoknye

    nyummi

    BalasPadam
  2. @Miss Ran
    nilah lauk kegemaran akak!
    boleh tambah nasi sampai 2 kali..

    BalasPadam
  3. sedap !>. simple... bruupp.. kyg suda..;P

    BalasPadam
  4. yummy!

    kalau kite malas masak, kite makan lebih kurang macam tu je kak, hehe ;)

    BalasPadam
  5. wah terliur saye..akak nie..hihihi

    BalasPadam
  6. @siti kektus
    akak pun camtu gak!
    simple, senang dan sedap..

    BalasPadam
  7. simple tapi sedap tuh..!

    BalasPadam
  8. @AnAk dEneSor
    kalau dah terliur pi masak nasi, goreng ikan bilis dan buat telur dadar...pastu makan puas2! hehehee

    BalasPadam
  9. @ini aku?
    dan menyelerakan jugak! hehehe

    BalasPadam
  10. terbaekk.. ada telor dadar disitu. my fevret

    BalasPadam
  11. nasi putih panas + telur dadar panas + ikan bilis = terangkat !!!~

    BalasPadam
  12. anda dipilih utk menerima hadiah dri sy sila ke sini
    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/blog-yang-menerima-hadiah-dari-saya.html

    BalasPadam
  13. mak aihhh..makan masa sahur ni memang bertambah jawabnye

    BalasPadam
  14. ikan bilis rangup dgn nasi panas2... tak dpt lain pun tak pe.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com