terkini dan sensasi

Khamis, 28 Julai 2011

saya dan awak [10]

Assalamualaikum...(^ ^)

sekali sekala curiga tu perlu... bukan cemburu buta!

saya : awak sms dengan siapa? asyik je saya tengok...

awak : dengan kawan sayalah... kenapa?

saya : betul ke kawan? saya tengok siap senyum sorang2 lagi... lain macam je!

awak : betullah... saya senyum sebab sms member ni kelakar! kenapa... awak ingat perempuan ke? awak tak percaya kan saya ke?

saya : bukan tak percaya, cuma curiga je! tapi saya tetap percayakan awak...


I believe in you and me by kyokosphotos on devianArt

12 ulasan:

  1. saya percayakan awak tapi tak 100% huhuhu...tu kiter la kak mas..ngeee~

    BalasPadam
  2. betol!
    curiga ni kan pntg
    bukan x caye..tapi tanda kite care dgn die sebb kite syg die..
    kan2 ?
    hehehe
    >____<

    BalasPadam
  3. hahah, betul tu. percaya sgt pon tak boleh. heheh

    BalasPadam
  4. @aimie amalina
    betul tu, sbb sayang lah kita curiga!

    BalasPadam
  5. @bunbun
    tulah...at least kita curiga sikit takpe, utk keselamatan!

    BalasPadam
  6. @eqbalzack
    pinjam kat deviantart...gambar kat situ memang cantik2!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com