terkini dan sensasi

Ahad, 7 Ogos 2011

1234... siapa cepat dia dapat!

Assalamualaikum...(^ ^)

sekali dalam seumur hidup je boleh dapat camni kan... 


terima kasih pada Ayie kerana sudi beritahu yang follower Mas dah mencecah angka 1234... kalau dia tak beritahu memang Mas tak perasan pun!

terima kasih tak terhingga pada semua follower yang sudi ikut blog Mas yang tak seberapa ni... bagi Mas follower tu penting kerana tanpa follower tak mungkin blog tu akan dikenali... mungkin dalam 1234 orang yang ikut tu 100 orang jadi pembaca setia, mana tau kan?

follower bertuah yang ke 1234...


12 ulasan:

  1. 1234
    kakakku sgt hebat

    ps: tahniah

    BalasPadam
  2. waa..ramainya..arghh..x kira..katala pembaca setia blog ni 100 skalipon,iz salah sorg darinya..hehe..

    btw,new hupdate for u!

    http://cintailmu89.blogspot.com/2011/08/sapa-mau-kad-rayahihi.html

    BalasPadam
  3. nanti 12345 lak ye sis ..hee congrats sis

    BalasPadam
  4. tahniah la mas..dah beribu lemon dh followers...antaranya sy la yg suka baca celoteh mas tu...hehe

    BalasPadam
  5. wah tahniah kak! sy dulu pun pernah skali jadi follower ke 1234..hehe

    <a href="http://lhthebest12.blogspot.com/2011/06/1-2-3-dan-4-siapa-tengok-dia-hebat.html>follower 1234</a>

    BalasPadam
  6. ahaks follower 1234 memang cantik nombor tu

    BalasPadam
  7. sebibu lebih...?

    kamu femes!

    BalasPadam
  8. thniah kak. moga sukses sllu

    BalasPadam
  9. nombor yang sangat cantik...
    congrate..happy blogging :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com