mrs secretary

Rabu, 24 Ogos 2011

wordless wednesday [26]

Assalamualaikum...(^ ^)

tempahan dah sampai... boleh RAYA dah ni! jangan habis sebelum raya sudah...


12 ulasan:

  1. kalau habis, beli lagi...

    kat tesko...

    BalasPadam
  2. hehe ... simpan lam peti besi :D

    BalasPadam
  3. salam...wah dah siap kuih raya lg...
    boleh lah dtg beraya nanti...:)

    BalasPadam
  4. wahh... mas... dh siap prepare ye...

    BalasPadam
  5. saya nak jugak. nampak menggoda lah kuih tu kak.

    BalasPadam
  6. wah sempat beli lg ni..tmbh koleksi.heeee

    BalasPadam
  7. kalau kat rumah ni tak sempat raya dah habes ni..hahaa..

    BalasPadam
  8. wahhh..banyak nyer kueh raya...

    BalasPadam
  9. bskut kacang. kgemaran lama. tp skrg dh tak mkn sbb alergic.. huhu

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com