terkini dan sensasi

Khamis, 29 Disember 2011

Berkenan pulak!

Assalamualaikum...(^ ^)


Berkenan pulak dengan yang ini lepas tengok kawan pejabat punya. Dahlah handphone baru yang diidamkan tak dapat lagi, dah nak benda lain.

"Abang, boleh belikan dua² sekali tak?" Hehehee!

16 ulasan:

  1. ni pun antara yang kita minat jugak..

    BalasPadam
  2. kalau berkenan kenalah pujuk selalu cik abg belikan =)

    BalasPadam
  3. hehe...tu la sekarang pun tengah berangan2 nak tukar hp ala2 tablet ni..

    BalasPadam
  4. rasanya semua org berminat juga ngan benda alah nie hihhihi

    BalasPadam
  5. dua2 sekali lah baru best hehehehe

    BalasPadam
  6. assalamualaikum mas...wah bestnya kalau dpt dua2nya kan...:)

    BalasPadam
  7. hehehehe besar sket kan yg tu kan?

    BalasPadam
  8. TAHNIAH !!!

    ANUGERAH EKSTRAVAGANZA 2011
    MEMBERI PENGIKTIRAFAN KEPADA BLOG
    ANDA SEBAGAI PEMENANG BAGI KATEGORI

    BEST FOLLOWER

    http://awieomar.blogspot.com/2011/12/anugerah-ekstravaganza-2011.html

    TERUSKAN BERBLOGING DENGAN JAYANYA
    DAN SELAMAT TAHUN BARU 2012

    BalasPadam
  9. jangan membazir, pilih satu jeee

    BalasPadam
  10. mintak hasben belikan kereta sekali...

    BalasPadam
  11. Ni dah kes keliru nehh.. Mcm2 dah nak...

    BalasPadam
  12. hehe, iphone dah dapat dah..ni pulak lepas ni dapat. ewahh :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com