terkini dan sensasi

Khamis, 12 September 2013

Manusia makin kejam

Assalamualaikum...(^ ^)


Sedih, pilu, marah, geram dan macam² perasaan bercampur baur bila baca berita ni. Kenapalah manusia semakin kejam! Bayi sebesar ini dianggap seumpama anak patung sahaja, boleh dipukul dan dibaling sesuka hati. Apakah orang yang melakukan takde akal fikiran atau dihasut syaitan?

Padahal kalau ikut berita yang dikhabarkan si pengasuh ni ada anak sendiri, jadi mana pergi perasaan kasih sayang dia pada bayi tersebut. Patutnya dia jaga bayi tu seperti dia jaga anak sendiri kan? Tapi tak taulah pulak kalau anak dia sendiri pun dia pukul sesuka hati jugak, memang kejam sangat! 

Apa pun Mas harap si pelaku dapat balasan yang setimpal, kalau dia lepas balasan di dunia di akhirat nanti jangan harap nak terlepas. Mas berdoa semoga bayi ni selamat dan sihat seperti sediakala! 

5 ulasan:

  1. bukankah yg dera baby nih pengasuhnya... sian bdk tak reti apa.. masalah jiwa kot..

    BalasPadam
  2. sedih..sadis..moga dpt pembalasan pd orang yg khianat pada pari2 syurga ini..amin

    BalasPadam
  3. orang susah dapat anak...org yang dpt anak sia2 mcm tue sahaja..

    BalasPadam
  4. saya tak percaya orang untuk jaga anak saya walau baik cemana pun orang tu dengan kita..semoga dia selamat

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com