terkini dan sensasi

Isnin, 29 September 2014

Kursus : Airis kena tinggal

Assalamualaikum...(^ ^)

5 hari kau tak update!
Memang mengaku Mas malas, malas sebab batuk sangat teruk. Dah makan macam² ubat dan cuba pelbagai petua tetap tak baik lagi.

Tapi hari ni agak ada mood, Mas updatelah sikit supaya tak suram sangat blog ni. Mulai esok sampai Jumaat Mas akan pergi kursus kat Gurun, Kedah. Tempat kursus di The Regency Jerai Hill Resort, atas puncak Gunung Jerai tu haaaaa. Mesti seronok sebab pertama kali Mas pergi sana.


Bila dah kena pergi kursus lama² ni macam biasalah kena buat pilihan sama ada nak bawak husband dan anak² ikut sekali atau tak. Kalau ikut Mas memang nak bawak mereka semua. 2 dalam 1, sambil kursus sambil jalan². Tapi kali ni memang tak boleh nak bawak mereka sebab pergi hari anak² bersekolah, tak akanlah 4 hari mereka nak ponteng sekolah. Nak tak nak kena tinggal anak² dan babahnya ambik cuti jaga mereka.

Paling sedih sebab kena tinggal Airis, dahlah kali pertama Mas tinggalkan dia. Semalam pun dia asyik berkepit dengan Mas, tau agaknya mama nak tinggalkan dia 4 hari. Aduhai mesti mamanya ni yang sedih lebih esok. Jangan Airis nangis nak ikut dahlah atau mama yang nangis lebih², hehehee!

Kakak dan abang tu sedih jugak sebab tak dapat ikut mama, Mas pun sedih sebab tak dapat bawak mereka. Tapi nak buat camne, mereka kena sekolah. 

Takpe anak², cuti sekolah nanti kita pergi bercuti!

1 ulasan:


  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Saya baru menemukan blognya. Nice.Saya lihat bahwa Anda upload banyak foto.
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang, saya bisa membantu. Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Coba servis kami tanpa registrasi:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com