Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 31 Oktober 2014

Cerita bergambar [5]

Assalamulaikum...(^ ^)

Alkisah cerita bergambar untuk hari ini.

1. Mas kalau makan nasi mesti nak ada ulam sebab Mas memang pengemar ulam. Nak pulak ulam daun² hijau camni, sudah tentu ulam lebih banyak dari nasi. Rugilah siapa yang tak suka makan ulam sebab ianya sangat bagus untuk kesihatan.



2. Inilah rupa meja Mas kalau waktu pagi, penuh dengan surat². Semuanya surat keluar yang perlu asingkan dulu sebelum diedarkan, sampai telefon pun jadi mangsa tempat letak surat.



3. Tengoklah keletah si kecik ni, memang mencuit hati betul. Boleh pulak dia pakai headband sampai 3 sekaligus. Pastu bila dah pakai tu siap cakap, "Mama comelnya Aiyis!" 



4. Amboi khusyuk study! Sekarang ni bukan boleh nampak kakak dia study kat meja tu, mesti dia nak menyibuk. Pastu bila dapat duduk kat kerusi tu kemain lagi dia. Siap pegang pensil, tekan² keyboard dan tulis entah apa entah.


2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com