terkini dan sensasi

Ahad, 2 November 2014

Tahniah Pahang!

Assalamualaikum...(^ ^)


Hogoh Pahang Hogoh!
Tahniah Skuad Tok Gajah!
Piala Malaysia dalam genggaman dua tahun berturut².

Memang tak sia² jerit dan sorak sampai sakit tekak. Tak sia² tengok sampai ke 90 minit tamat, 30 minit masa tambahan tamat dan seterusnya mengheret ke sepakan penalti. Semestinya sepakan penalti adalah saat yang mendebarkan, nak tengok pun tak sanggup rasanya. Kalau silap sikit memang musnahlah harapan nak julang Piala Malaysia.

Memang rezeki skuad Tok Gajah semalam apabila penjaga gol Pahang dapat selamatkan tendangan penalti dari Mat Yo. Alhamdulillah kejuaraan tahun lepas dapat dipertahankan, tahniah sekali lagi!

ALE ALE TOK GAJAHKU.
ALE ALE TOK GAJAHKU.
PAHANG MENANG YOOOOOO!

Syoknya negeri Pahang dapat cuti peristiwa esok. Kan seronok kalau anak jati Pahang dok kat Selangor ni dapat cuti jugak, hahahaa!

penyokong tegar Tok Gajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com