Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 23 Februari 2015

Kampung halamanku

Assalamualaikum...(^ ^)


Seronoknya berada di kampung! Semua orang pasti suka kan? Udara segar dan nyaman, tiada bunyi bising kenderaan dan suasana sangat sejuk pada waktu malam. Memang tak perlu pakai aircond pun, sejuk yang semulajadi.

4 hari berada di kampung buatkan Mas memang berat hati nak balik ke bandar. Rasa nak menetap selamanya di kampung. Bila tengok rumah arwah mak abah lagilah sayu rasa hati. Segala kenangan di situ terimbau kembali, segar dalam ingatan!


Di kampung memang berbeza, makanan pun berbeza. Boleh dapat ikan sungai yang segar dan sayur kampung yang jugak segar. 2 pagi Mas dapat jogging di kampung, memang sangat nyaman. Tak rasa penat langsung walaupun dah berlari 10 round. Rasa bersih, sejuk, segar dan semulajadi!

Memang ada bercadang dengan husband nak menetap di kampung, nak bina rumah sendiri dan bekerja di sana. Insya Allah impian tu akan tercapai!



2 ulasan:

  1. assalamualaikum mas....mmg nyaman rasanya bila tengok gambar kat kg mas ni ek...:)

    BalasPadam
  2. memang kalau balik kampung rasa berat hati nak balik semula kan..memang seronok duduk kampung :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com