Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 1 April 2015

Hot Shapers Pants

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas nak review satu lagi produk yang baru Mas gunakan, bagi Mas produk ni memang sangat bagus!


Inilah Hot Shapers Pants. Seluar yang boleh membakar lemak dengan hanya memakainya bila² masa sahaja. Nak pakai pergi kerja pun boleh, masa tidur pun boleh dan masa duduk santai di rumah pun boleh. Tapi kalau nak lemak dibakar dengan lebih cepat elok dipakai semasa sedang bersenam, sebab ia akan membuat kita berpeluh bila memakainya. Dari situlah lemak dibakar!

Mas pakai bila nak workout dan senaman cardio sahaja. Mula² pakai macam tak percaya jugak, tapi bila selepas ½ jam workout memang basah lencun dengan peluh. Menitik² macam air paip! 


Lepas 1 jam workout, berpeluh sakan. Memang lemak dibakar dan boleh buang 300 kalori sehari.

Mas syorkan kepada kawan² yang nak bakar lemak dan kempiskan perut dengan cepat, cuba pakai Hot Shapers Pants. Terbaik!


Untuk maklumat lanjut tentang produk boleh ke website www.hotshapers.com dan kalau berminat boleh beli di www.facebook.com/nadiashahar.

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com