Terkini dan Sensasi

Khamis, 24 September 2015

Salam Aidiladha : Rezeki raya korban

Assalamualaikum...(^ ^)

Salam 10 Zulhijjah 

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha buat semua pembaca blog Mas. Moga erti pengorbanan kita semua tak disalahertikan. Semua orang ada pengorbanan masing² sama ada rela atau terpaksa.

Macam husband Mas pengorbanan secara paksa rela bertugas di hari raya. Terpaksa korbankan masa bersama keluarga. Tapi nak buat apa lagi, dah tugas kenalah turutkan. Kalau ikutkan setiap kali raya haji Mas memang tak balik kampung, hanya beraya di rumah sendiri.

Raya Haji tahun ni ada rezeki dapat balik sebab kebetulan adik Mas nak kahwin. Itupun kalau ikutkan tak cukup bajet nak balik kampung, tapi alhamdulillah dapat duit raya dari bos. Dapatlah guna duit tu buat isi minyak dan bayar tol. Itu yang dinamakan rezeki raya korban!

Salam Aidiladha dari Mas sekeluarga.
Gambar pagi raya takde, kita bagi gambar pagi raya Aidilfitri jelah. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com