terkini dan sensasi

Khamis, 26 November 2015

Raikan Airis

Assalamualaikum...(^ ^)


Gembira dia dapat potong kek dan makan kek hari jadi. Tahu sangat hari tu hari jadi dia, siap nyanyi lagu happy birthday sambil potong kek!

Begitulah kami raikan Airis hari Selasa lepas sempena hari jadi dia yang ketiga tahun. Buat biasa² je, keluar makan dan beli kek. Janji anak² seronok dapat makan sedap² dan dapat makan kek. Itu dah cukup buat mereka gembira. Kami makan di Restoran Thai Tom Yam Khoong, order set lunch yang super duper sedap pastu habis makan baru potong kek. Memang sedap makan kat restoran ni, nanti Mas cerita ye.


Habis raikan dia, misi mencari hadiah pulak. Dah tanya dia nak hadiah apa, terus cakap Airis nak basikal merah macam kereta mama. Hehehee! Amboi kemain lagi, suka merah macam mama jugak.

Tengoklah, seronok dapat basikal merah baru. Tapi belum pandai kayuh sangat, masih dalam proses pembelajaran. Nanti dah pandai kayuh, ligatlah dia pusing keliling taman.


3 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...wah seronoknya die dpt basikal merah tu...:)

    BalasPadam
  2. wahh seronoknya Airis dapat besday kek ngan beskal..happy belated bdayAiris

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com