Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 27 November 2015

Restoran Thai Tom Yam Kung

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas dan keluarga memang suka makan masakan panas. Jadi memang kami akan cari restoran yang sediakan set masakan panas² dari dapur mereka. Barulah berselera tekak nak makan kan?


Restoran Thai Tom Yam Kung
Dah lama Mas dengar pasal restoran ni tapi tak pernah lagi cuba makan kat situ. Kebetulan 24hb yang lepas kami nak sambut birthday Airis, jadi teringin nak makan besar. Mas pun ajak husband cuba makan kat restoran ni yang terletak di Ayer@8 Putrajaya.

Kami ambil set lunch untuk makan 4 orang yang berharga RM109 sahaja. Ada 4 nasi putih, 3 lauk, 1 tom yam, 1 sayur, ulam-ulaman dan 1 jug air dengan pilihan samada jus oren atau jus tembikai. Kami tambah sepinggan kerabu dengan harga RM7 je, memang berbaloi!

Inilah menu² yang dihidangkan untuk kami.

Ikan Siakap Tiga Rasa

Daging Masak Kicap Berlada

Ayam Gajus

Tom Yam Kung

Kangkung Goreng Tepung

Kerabu Kacang Botol

Ulam-Ulaman

Semuanya sedap² terutama Tom Yam Kung tu, cukup rasanya. Memang puashati makan dan harga pun berpatutan. Nanti boleh datang lagi! Nak makan Pulut Mangga dia pulak sebab ramai yang cakap sedap sangat.

4 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com