mrs secretary

Isnin, 16 November 2015

Terpilih ke Sarawak

Assalamualaikum...(^ ^)

Berakhir sudah pemilihan pasukan boling Ibu Pejabat KKM ke sukan di Sarawak. Semua yang bertanding memang hebat² tetapi hanya 10 lelaki dan 10 wanita sahaja yang dipilih. Yang tak terpilih tak perlulah sedih sebab semuanya dah bermain sehabis baik, cuma tak ada rezeki je!

Mas pun tak taruh harapan tinggi untuk terpilih sebab tau saingan memang hebat. Tapi tak nak menyerah kalah dulu, main sehabis baik dan gunakan kemahiran yang ada. Tapi alhamdullilah, rezeki berpihak pada Mas! Masa main pemilihan pertama dulu memang kurang menyerlah, dapat tempat kelima je. Tapi semalam Mas main dengan tenang dan fokus, berjaya dapat tempat kedua. Jadi layak dan terpilih ke Sarawak.


Kutipan mata pun agak memuaskan kali ni, berjaya kekalkan jatuhan pin 120 ke atas. Average pulak Mas berjaya capai 150. Tapi kena lebih usaha sebab kapten dah mintak semua kekalkan mata 150 ke atas untuk setiap games semasa latihan nanti. Latihan pun minggu depan dah mula.

Tahniah pada semua yang berjaya ke Sarawak. Kita berlatih bersungguh² dan kekalkan prestasi. Kalau boleh nak pasukan boling IPKKM raih pingat dalam semua kategori.



2 ulasan:

  1. Wah hebatnya kak mas...tahniah kak

    BalasPadam
  2. wah..seronoknya dapat ke sarawak..good luck :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com