Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 25 Disember 2015

Review filem Alvin And The Chipmunks : The Road Chip

Assalamualaikum...(^ ^)

Sekali lagi filem Alvin and The Chipmunks menemui peminatnya di pawagam. Mas memang mengikuti filem ini dari sekuel pertama lagi. Seronok tengok aksi dan gelagat comel mereka yang kelakar dan mencuit hati. Jadi semalam Mas bawak anak² menonton filem ini. 


Sinopsis filem
Mengisahkan Alvin, Simon dan Theodore yang beranggapan bahawa Dave akan membuang mereka setelah melamar kekasihnya di Miami. Jadi mereka merancang sesuatu bagi menggagalkan lamaran tersebut. Lagi pun mereka tidak mahu hidup sebumbung dengan anak kekasih Dave yang sangat jahat dan membenci mereka. Berjayakah rancangan itu digagalkan dan apakah nasib mereka.

Review Alvin And The Chipmunks : The Road Chip
Filem ini tidak pernah gagal, sentiasa menghiburkan hati para penonton dengan gelagat dan perangai chipmunks yang mencuit hati. Mereka sentiasa mencetuskan suasana gamat dan menghuru-harakan keadaan, tapi mereka tetap comel. Dari mula menonton hingga habis asyik gelak. Pastu persembahan nyanyian oleh chipmunks sangat best, rasa nak menari sekali dalam panggung.

Bagi Mas memang filem yang menarik ditonton bersama anak², tak akan bosan punya. 9 bintang Mas bagi untuk si comel Alvin, Simon dan Theodore. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com