Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 2 Februari 2016

Dilwale bersama Team SRKUniverse Malaysia

Assalamualaikum...(^ ^)

Mohon maaf semua sebab dah lama tak menulis di sini. Bukan takde idea atau takde masa nak menulis tapi mood yang ke laut. Hari ni cuba cari mood untuk menulis dan berkongsi cerita. Harap kawan² gembira membacanya.


Sabtu lepas Mas berpeluang menonton filem Dilwale buat kali ke-6. Tapi kali ni Mas dan rakan² blogger lain menonton bersama team SRKUniverse Malaysia dan ditaja oleh pihak Antenna Entertaiment. Selain tiket ditaja kami diberi sedikit cenderahati iaitu poster Dilwale yang ada tandatangan semua pelakon dan kalendar Dilwale. Wowww memang best dan berbaloi!

Sebelum tayangan bermula pihak SRKUniverse Malaysia mengucapkan terima kasih atas sokongan semua peminat filem tersebut kerana sudi luangkan masa menonton bersama². Mas memang teruja walaupun dah 6 kali menontonnya. Takde rasa bosan langsung dan tetap gembira dan berpuashati. Memang 10 bintang Dilwale di hati Mas, hehehee!


Selepas habis tayangan ada sedikit ucapan oleh pihak Antenna Entertaiment selaku penaja program tersebut. Pihak AE inilah yang bertanggungjawab membawa filem hindustan masuk ke Malaysia untuk para peminat di sini. Memang mereka selalu adakan event sebegini tapi event untuk filem Dilwale yang paling mendapat sambutan hangat. Terbaik pihak AE!

Selain tu ada sesi penyampaian hadiah untuk pakaian ala² bollywood tercantik dan ada sesi bergambar dan video making. Video tu mereka nak hantar ke Shah Rukh Khan khas dari peminat fanatik SRK di Malaysia. Wahhh memang bagus usaha mereka ni untuk tarik minat SRK datang ke Malaysia bertemu peminat beliau. Moga hasrat mereka tercapai.

Mas kongsikan beberapa gambar sekitar event tersebut.




1 ulasan:

  1. Masih tak puas tengok Dilwale kan? Harap harap Shah Rukh Khan akan datang malaysia...nak jumpa SRK! hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com