terkini dan sensasi

Jumaat, 30 September 2016

Sampainya di kampungku

Assalamualaikum...(^ ^)


Alhamdulillah hari ni selamat jugak sampai ke kampung. Setiap kali balik kampung memang seronok dan teruja. Maklumlah suasana damai kampung tu bisa mengamit kenangan lalu. Bila sampai je kat laman rumah pusaka tu terimbau nostalgia dedulu. Rasa sebak jugak!



Kampung Mas ni terletak kat Temerloh. Jadi bila dah sampai Temerloh wajiblah pekena Ikan Patin Tempoyak. Kali ni Mas cuba makan di Go'bang Maju Patin Tempoyak. Inilah menu yang kami ambil, fuhhh memang marbeles patin tempoyak dia. Licin sepinggan nasi! 


Dah kenyang perut pergi pulak ke tepi sungai Pahang. Haaaa dah banyak aktiviti menarik kat situ, Mas yang anak jati Temerloh ni pun rasa teruja. Nanti Mas kongsikan apa aktiviti menarik tu.

Balik semula ke rumah, buah rambutan masak ranum pulak menanti. Perghhh memang seronok bila sampai kat kampung, rasa nak menetap kat sini je!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com