Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 19 Mac 2018

Emas Korea pun cantik!

Assalamualaikum...(^ ^)

Siapa peminat barang kemas, tak kisahlah emas yang tulen atau emas Korea je. Macam Mas memang peminat barang kemas, dulu menang membeli jugaklah. Banyak jugak barang kemas Mas tapi semua dah jual, alasan masa tu sebab selalu sangat berlaku kes ragut jadi takut pulak nak pakai emas tulen ni.

Jadi sekarang Mas memilih untuk beli emas Korea je, kalau hilang takdelah rasa rugi sangat kan sebab harganya agak murah. Walaupun ada yang cakap rugi beli emas Korea ni tapi Mas tak kisah, ikutlah pada minat dan kemampuan masing² kan? Emas Korea ni kebanyakkan semuanya cantik² dan nampak macam emas tulen jugak, janji kita jaga dengan betul boleh tahan lama dan masih nampak macam baru. Seeloknya jangan pakai masa mandi, jangan kena losyen atau minyak wangi dan 6 bulan sekali hantarlah celup semula. Pasti akan nampak cantik macam emas tulen!


Nak beli emas Korea ni boleh beli yang dijual diluar, dan yang jual secara online pun ada. Tapi nak beli online kena pastikan barang tu original dan cari penjual yang boleh dipercayai, tengoklah testimoni dari pembeli² lain. Bila dah betul² puashati barulah beli!

Mas nak kongsi kat sini satu penjual Emas Korea 24K Original secara online, iaitu dari Instagram @chanteq_chantique. Memang cantik² pilihan emas Korea yang dijual, rambang mata kalau tengok. Harga pun sangat berpatutan dan mampu milik! Ramai dah pembeli² bagi feedback yang positif, semua cakap emasnya berkualiti dan cantik! Lagi pun dia dah jual dari tahun 2012.

Apa lagi Mas pun berkenan jugak nak beli, terus pilih mana yang berkenan. Fuhhh memang rambang mata tengok, semuanya cantik sangat dan nampak macam emas tulen. Mas pilih 3 jenis iaitu pandora, bangle dan rantai tangan. Harga untuk seutas baru RM50 je. Hari ni Mas dah terima barangnya dah sangat berpuashati, cantik sangat! Memang rekemen sangat pada korang yang minat emas Korea untuk beli kat kedai online ni.

cantik, puashati beli


Klik je @chanteq_chantique dan pilihlah sehingga betul² berkenan. Mesti korang akan borong lebih dari satu punya. Bukan saja beli untuk diri sendiri, nak beli untuk mak, mak mentua dan anak² pun boleh. Lagilah dah dekat nak raya ni, bolehlah melaram nanti!

6 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com