Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 21 Mei 2018

Buka Puasa Set @ Hugo's KL, Hotel Ramada

Assalamualaikum...(^ ^)

Dah masuk 5 Ramadan, camne buka puasa korang? Masih masak di rumah atau ada bawak keluarga buka puasa di luar, sekali sekala takpe kan. Bagilah isteri tu cuti masak sehari, raikan dia dengan berbuka kat hotel ke? Haaa barulah berbaloi penat dia masak setiap hari.

Jangan risau dengan harga bufet yang mahal, ni Mas nak kongsi satu tempat yang tawarkan harga berpatutan, bagi Mas sangat berbaloilah. Kalau keluarga besar macam Mas ni lagilah berbaloi, takde pun kena bayar sampai puluhan ringgit untuk satu kepala. Nak tahu kat mana tempatnya, jom baca!


Buka Puasa Set @ Hugo's KL, Hotel Ramada
Sempena bulan puasa ni, pihak Hotel Ramada ada menyediakan Buka Puasa Set di restoran Hugo's KL. Restoran ni terletak di lobi hotel, ruang makan yang disediakan pun selesa dan kemas. Kemudahan surau jugak ada disediakan di Aras 10 hotel, kalau nak guna boleh berurusan dengan pihak hotel. Kemudahan parkir kereta pun banyak disediakan di ruang basement hotel. 



Untuk tahun ini 5 pilihan menu masakan melayu tempatan disediakan oleh chef mereka iaitu Chef Bahar. Kata chef "Set menu ini direka khas untuk tetamu bagi mengenang kembali waktu berbuka puasa bersama keluarga di kampung, sambil menikmati hidangan tradisional Melayu." Haaa mengamit nostalgia gitu! Inilah 5 set menu tersebut:

1. Nasi Kerabu with Ayam Percik

2. Sambal Udang with Rice & Vegetables

3. Ikan Merah Masak Asam Pedas Bendi

4. Nasi Briyani Ayam

5. Nasi Tomato with Ayam Merah

Lima set pilihan ini disediakan bersama Sup Ayam, pilihan Samosa atau Murtabak Daging, Buah Kurma, Buah-Buahan dan pilihan Air Sirap Bandung atau Teh Tarik. Yang menariknya harga set ini hanyalah RM25 sahaja, diulangi RM25 sahaja! Haaa mana nak dapat harga set buka puasa murah camni, hanya di Hugo's KL Hotel Ramada. Kalau makan satu keluarga besar yang ada 5-6 orang pun baru RM150 sahaja kena bayar, berbaloi² sangat!


Jadi bagi korang nak teringin sangat berbuka puasa di hotel, boleh ke Hotel Ramada ni. Promosi ini hanya sah dari 17 Mei 2018 hingga 14 Jun 2018, dari jam 6 petang hingga 8 malam. Untuk tempahan boleh hubungi talian 03-23869288 samb 9218. 


3 ulasan:

  1. wow, murah yer kak mas. berbaloi sangat tu. bayar mahal2 pun makan buffet bukan larat nak makan banyak mana pun bulan puasa ni kan

    BalasPadam
  2. Rasa amat selesa makan buka puasa set di hotel ini. Perlulah I panggil abang I pergi sana dan cuba.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com