Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 21 Jun 2018

Happy Birthday Kakak Atikah

Assalamualaikum...(^ ^)

15 tahun dah usia dia, tak sangka besar dah anak dara Mas. Lagi 10 tahun dah boleh dapat menantu, hahahaa mama pulak yang over. Yelah sebelum mama tutup mata, naklah tengok anak kahwin dan merasa timang cucu. Moga sempat dengan rezeki tu. 


Mas takde buat sambutan apa² pun, memang tak pernah amalkan dari anak² kecil lagi. Cukup sekadar ingatan dan ucapan, pastu belanjalah anak² makan kat luar. Pastu ada rezeki lebih belikan kek, makan je sesama. Macam untuk Atikah ni, Mas belanja dia makan kat luar dan belikan kek Secret Recipe je. Kebetulan masa tarikh hari jadi dia, SR buat jualan untuk 3 slice kek RM21.

Hadiah pulak bukan setiap tahun Mas bagi, kalau ada rezeki barulah Mas beli. Biasanya beli yang boleh digunakan atau jadikan kenangan, baru berbaloi beli. Macam tahun ni ada lah rezeki nak beli hadiah untuk dia, lama dah tak bagi hadiah kat anak². Harap kakak sukalah dengan hadiah dari mama.

Selamat Hari Lahir Kakak!


1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com