Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 19 November 2018

Gegar Vaganza 5 : Konsert Akhir

Assalamualaikum...(^ ^)

Tahniah Noryn Aziz, juara GV5!


Walaupun dia bukan juara pilihan Mas tapi juri dah buat keputusan, jadi Mas terima dengan hati terbuka. Memang dari awal Mas pernah cakap dia bakal beri saingan sengit, dan semalam dia buktikan yang dia mampu jadi juara.

Ikutkan Mas target Dia Fadila tapi bila tengok persembahan semalam agak kurang di pihak dia, tak mampu lagi tandingi kelebihan Noryn. Zamani pulak Mas memang tak target dia bakal jadi juara, sebabnya Mas dah tahu permainan GV ni. Jadi Mas target dia akan dapat tempat kedua, namun tak kesampaian. Tapi top 3 pun dah memadai, walaupun dia bukan juara dia tetap juara di hati Mas selamanya. Tahniah Zamani sebab berikan persembahan mantap semalam, battle rap memang terbaik dan menghiburkan. Siapa sangka kan dia boleh rap!

Keputusan pemenang lain Mas berpuashati, sebab Mas memang tak tetapkan ramalan. Biasa dalam pertandingan camni Mas akan ramal untuk juara dan tempat kedua je, yang lain Mas tak kisah. Sebenarnya semua dah beri yang terbaik tapi sedikit kesilapan dibuat, maka melayakkan mereka berada di tangga tersebut. Apa pun Mas terhibur dengan persembahan semua peserta walaupun konsert akhir kali ni agak hambar!


Jika ada lagi Gegar Vaganza tahun depan, diharap ada penambahbaikan. Mas sentiasa sokong program ni sebab bagi Mas ia ketengahkan semula artis² lama yang pernah popular dulu untuk terus menyinar di persada seni. Nanti dah cukup 10 episod, buat Mega Gegar Vaganza. Kesepuluh juara di setiap episod bertanding untuk jadi yang paling terbaik, haaa baru best kan? Bab penaja tu rasanya tak perlu kot ambik pengasas produk, Astro taja sendiri pun dah memadai. Takdelah kontroversi sangat!

Tahniah lagi sekali pada semua peserta GV5, dan ini keputusan penuh Konsert Akhir.

Juara | Noryn Aziz
Naib Juara | Dia Fadila
Ketiga | Zamani
Keempat | Amelina
Kelima | Maya
Keenam | Billy Zulkarnain
Bintang Cuckoo | Zamani

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com