Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 16 November 2018

Sayalah Althea Angels

Assalamualaikum...(^ ^) 


Selama ni dok tengok je kawan² blogger jadi Althea Angels tu, seronok tengok diaorang dapat macam² produk dari Althea Korea. Mula² takdelah terfikir nak mohon tapi bila asyik dok tengok je barang² Althea yang comel tu, terus cuba nasib. Lama jugak tunggu nak dapat lepas mohon tu, jadi anggap macam tak berjaya je.

Sekali bulan Oktober ada dapat emel dari pihak Althea, katanya Mas dah dipilih menjadi sebahagian dari ahli Althea Angels. Haaa apa lagi berbunga²lah rasa hati, lepas ni bolehlah kongsi dengan korang pasal produk² dari Althea ni. Pastu boleh jugak beli produk² Althea dengan harga diskaun, sebab Mas ada dapat reward points!



Pastu paling tak disangka rupanya bila dah jadi Angels ni ada dapat Welcome Box dari Althea, haaa terus rasa teruja. Sapa tak gembira bila dapat produk² kecantikan yang didatangkan khas dari Korea! Hari² tak sabar menanti kotak tu sampai, hehehee! Sekali semalam barang yang ditunggu² pun sampai, berbunga² terus rasa hati dapat kotak pink ni! 

Dan bila buka, terus jatuh hati dengan produk² Althea yang sangat comel ni. Nak guna pun sayang, rasa nak simpan je dalam kotak tu buat perhiasan. Hehehee camtulah obsesnya wanita dengan kecantikan kan? Inilah produk yang Mas dapat, nanti Mas cerita satu persatu mengenainya dalam entri lain. Tunggu tau!



Terima kasih pada pihak Althea kerana wujudkan komuniti kecantikan camni, dan sudi berkongsi tentang produk² kecantikan dari Korea. Terima kasih juga jadikan Mas salah seorang Angels, dan Mas seronok sangat dapat cuba sendiri produk² dari Althea ni. Selama ni dengar nama je! 

2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com