Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 17 April 2019

Secretaries Week Luncheon

Assalamualaikum...(^ ^)

Bila tiba bulan April Mas sebagai PA ni rasa seronoklah, sebab dalam bulan ni je akan ada program meraikan Setiausaha. Jadi kalau ada rezeki bolehlah berpeluang sertai salah satu program² tersebut, sekali setahun je bukan selalu pun. 


Tahun ni Mas pun tak lepaskan peluang untuk sertai program Minggu Setiausaha ni, tapi sebelum tu kenalah mintak kelulusan dari boss dulu. Jadi Mas cubalah nasib mintak izin nak sertai Secretaries Week Luncheon anjuran Puspanita Kebangsaan ni, manalah tahu rezeki kan? Alhamdulillah rezeki Mas dan kawan² PA yang lain, dapatlah kami pergi program ni.

Jadi semalam Mas dan 3 orang lagi kawan PA kat pejabat ke Puspanitapuri untuk sertai program ni, kami beli meja platinum dengan harga RM250 seorang. Sepanjang program semuanya berjalan lancar, hiasan dewan cantik dan hadiah cabutan bertuah pun banyak. Cuma sayang Mas tak bernasib baik semalam, mampu tengok jelah orang lain bawak balik hadiah. 


Artis pun best, ada Siti Nordiana dah Hael. Cuma yang terkilannya Mas tak dapat nak bergambar dengan mereka berdua sebab artis ni macam kejar masa je. Lepas nyanyi 3 buah lagu, mereka terus balik. Sempat beramah mesra sekejap je dengan para peserta, itupun yang duduk kat meja berhampiran red carpet. Kami yang meja kat tepi mampu tengok je! 

Satu lagi makanan yang disediakan oleh pihak katering agak kurang memuaskan, boleh dikatakan tak sedaplah. Pastu mereka sediakan cara ala carte, nak minta tambah pun tak dapat. Berebutlah 10 orang satu meja tu makan apa yang dihidang, pandai²lah bahagi sikit sorang, rasa tak berbaloi langsung dengan jumlah yang kami bayar! 



Jadi Mas harap tahun depan jika ada program sebegini pihak penganjur dapat perbaiki kelemahan² ni. Biarlah apa yang diberikan dan dipersembahkan berbaloi dengan duit yang peserta bayar. Apa pun program memang seronok dan kami terhibur sangat cuma bab makan je yang gagal!





2 ulasan:

  1. wowww kk mas,gojes ehhee,sesekali ye di raikan....alahaiiii sayangnya ada kekurangan part makanan tu ,mahal bayar tuuuu huhuuu

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com