Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 23 Mei 2019

Shopping sakan di Althea!

Assalamualaikum...(^ ^)

Makin seronok jadi sebahagian dari komuniti Althea Angels ni, macam² dapat. Baru² ni sempena birthday Mas, Althea ada hadiahkan reward points. Seronok sangat sebab inilah peluang Mas nak shopping, bukan apa kalau bukak website Althea tu mesti terliur tengok produk² dia terutamanya barang makeup. 


Lepas pihak Althea dah hantar emel kata dan masukkan reward points dalam akaun Mas, teruslah pergi tengok. Masa tu tak tahu dapat berapa points, sekali tengok ada 400 points. Fuhhh lompat bintanglah Mas, boleh shopping sakan sempena nak raya!

Inilah yang bestnya jadi Althea Angels, merasa shopping tanpa keluar duit satu sen pun. 400 reward points tu ialah RM400 tau, jadi Mas boleh shopping apa² produk Althea yang Mas nak sebanyak RM400. Haaa sapa nak bagi kau, terima kasih sangat pada pihak Althea Korea. 

Ada RM400 apa lagi, shopping sakan lah ai. Paling teruja bila tengok alat makeup, klik punya klik masuk dalam troli tak sedar lebih dah RM500. Hahahaa nampak tak keterujaan itu! Jadi kenalah pilih mana yang betul² nak beli kan, points ada 400 je. Kalau ada 1000 mau lagi rambang mata Mas ni, hehehee!


Pilih punya pilih inilah hasil shopping itu, puashati sebab apa yang nak Mas dapat beli. 

1. Pink In Pink Make Up Brush Set
2. Laneige Lip Sleeping Mask
3. Play Color Eyes Juice Bar
4. Flawless Creamy Concealer (Mocha)
5. Pure Purifying Serum Cleanser
6. Kill Eyeliner (Brown)
7. Petal Velvet Powder (Warm Biege)
8. Petal Velvet Powder (Honey Biege)
9. Drawing Eyebrow (Dark Brown)
10. Eyebrow Brush

Ada beberapa produk tu Mas repeat order sebab dah jatuh cinta dan best sangat bila guna, jadi order lebih untuk buat stok. Lepas ni nak kumpul lagi reward points yang dapat, nanti boleh shopping lagi. Jimat dan berbaloi sangat!

2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com