Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 16 Ogos 2019

Hilangkan parut dengan Minyak Vitamin E Cosmoderm

Assalamualaikum...(^ ^)

Lama dah nak kongsi pasal Minyak Vitamin E Cosmoderm ni tapi mood menulis ke lautan Atlantik perginya, hahahaa! Jadi hari ni Mas nak kongsikan pasal kelebihan minyak ni untuk pulihkan dan hilangkan parut dengan berkesan.


Kalau korang ingat Mas pernah cerita pasal Aiyra kemalangan jatuh motor, dan akibat kemalangan tu luka kat muka dan tangan dia agak teruk. Bila luka tu dah beransur pulih memang meninggalkan kesan parut, walaupun parut tu tak ketara sangat tapi tetap nampak. Memang akan hilang sebab kulit kanak² masih muda kan, tapi akan memakan masa jugak. 

Tapi nasib Mas baik, Ben Ashaari ada bagitau suruh Mas gunakan Minyak Vitamin E dari Cosmoderm ni, katanya ia sangat berkesan untuk hilangkan parut. Mas pun terujalah nak cuba, sebab Mas tahu produk² Cosmoderm semuanya bagus dan dijamin halal tau. Jadi boleh digunakan tanpa rasa was-was!

Minyak Vitamin E Cosmoderm ni diperbuat dari bahan² semulajadi iaitu Vitamin E Oil, Roseship Oil dan Fruit Extarct. Kelebihannya dapat membantu mengurangkan kesan regangan dan parut pembedahan atau kemalangan di wajah dan badan. Pastu ia jugak dapat membantu merawat bibir merekah dan kesan lecur. 



Inilah kesannya pada parut muka dan tangan Aiyra selepas seminggu Mas gunakan minyak ni, nampak semakin berkurangan. Untuk hilangkan terus parutnya kenalah guna secara konsisten, sapu 2 kali setiap hari selepas mandi. Nak guna pun senang je, lepas kulit dibersihkan dengan sempurna terus sapu 2-3 titik kat tempat parut tu dan urut perlahan-lahan. 

Kalau nak beli minyak ni boleh dapatkan secara online di website Cosmoderm, hanya cuma RM49.90 untuk botol 30ml.


9 ulasan:

  1. Anak Mrs. A si Adik pun guna yang ni

    BalasPadam
  2. sy pon gne myk ni sapu kat muka..
    nk hilangkan parut jerawat.. hihi

    BalasPadam
  3. baru ke minyak ni ? baru tahu bagus betul kesan lepas guna

    BalasPadam
  4. un cuba ni juga.. memang berkesan..tapi kena konsisten ..baru nampak hasil

    BalasPadam
  5. Berapa lama nampak kesan?

    BalasPadam
  6. watson guardian or farmasi
    ada jual x

    BalasPadam
  7. Saya pun guna untuk parut chiken pop 3,4 hari terus hilang sumpah mmg best jenama ni..

    BalasPadam
  8. Sy guna sebab kulit kering di muka. Tp kena konsisten. Mula2 pakai yg cream tu tp tak berapa sesuai.. Bila guna yg minyak tu baru kurang kulit kering sy

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com